Sorry, dit evenement is niet meer beschikbaar
t/m 13 april

Montmartre Hillegom

Diverse locaties Hillegom
Hoofdstraat 115
2181 EC Hillegom

Stichting Kunst uit Hillegom organiseert voor de derde keer Montmartre Hillegom. Het centrum van Hillegom rondom de “Oude Pomp” en de tuin van de Maartenskerk hult zich wederom in Franse sferen.

Na het succes van vorig jaar laten ook dit jaar weer zo’n 40 kunstenaars zien hoe zij te werk gaan. Kunstschilders zijn aan het werk, zodat je een idee krijgt hoe een schilderij tot stand komt. Bij sommigen kun je ook een mini workshop volgen, zodat je zelf kunt ‘leren schilderen’. Er zijn keramisten en ook bij sommigen van hen kun je onder begeleiding iets moois maken. Natuurlijk zijn er nog veel meer kunst disciplines aanwezig, denk aan sieraden, textiel, vilt, glas, mozaïek en hout.

Live muziek van verschillende muzikanten, versterkt de Franse sfeer. Zij spelen rondom de Oude Pomp en geven mini-concerten in de Maartenskerk. Ook zijn er nog een paar plekjes over voor kunstenaars die nog mee willen doen.

Meer informatie over de deelnemende kunstenaars vindt u op: www.kunstuithillegom.nl