Sorry, dit evenement is niet meer beschikbaar
t/m 31 maart

Intratuin Lisse - De Dinoweken

Intratuin Lisse
Heereweg 350
2161 CC Lisse
Plan je route

vanaf jouw locatie

Zet je schrap voor een avontuur van prehistorische proporties, Intratuin Lisse neemt je mee op een waanzinnige reis door de tijd met hun adembenemende dinoweken, de hele maand maart lang!

Stap binnen in een wereld waar reusachtige dinosaurussen op je wachten en waar avontuur om elke hoek ligt. Deze maand belooft een spannend avontuur te worden, waar zowel jong als oud zich geen moment zullen vervelen.

Onder begeleiding van onze onverschrokken expeditieleider Marijke, kunnen jullie samen op zoek gaan naar de geheimen van het verleden. Luister naar de mysterieuze geluiden van de Stegosaurus en sta oog in oog met de imposante Triceratops. Maar pas op, want achter het schrikdraad ligt een verrassing op je te wachten: de angstaanjagende Tyrannosaurus rex!

Terwijl je geniet van een verfrissend drankje en een heerlijk hapje, kun je uitkijken over het land van de dinosauriërs. Maak je eigen dino masker & ranger badge en verdien een speciaal diploma voor je moed en vastberadenheid tijdens de expeditie.

Maar dat is…

Maar dat is nog niet alles! Ga op zoek naar dino eieren verstopt in de hoeken van Intratuin Lisse en onthul de verborgen schatten van het verleden! Of doe mee aan onze spannende kleurplatenwedstrijd! Laat je creativiteit de vrije loop terwijl je jouw favoriete dino's tot leven brengt op papier en maak kans op mooie prijzen!

Intratuin Lisse nodigt alle avonturiers, groot en klein, uit om deel te nemen aan dit buitengewone evenement en samen de fascinerende wereld van dinosauriërs te ontdekken!

Voor meer avontuurlijke details en het laatste nieuws over onze dinoweken, kijk je op onze website: www.intratuinlisse.nl

Heb je een groep groter dan tien dappere ontdekkingsreizigers die samen willen komen? Neem dan contact met ons op via e-mail op info@lisse.intratuin.nl en we regelen een speciale expeditie voor jullie!

Wanneer

• Tijdens openingstijden van Intratuin Lisse