dinsdag 30 april

Bibliotheek Lisse
Koninginneweg 79 a
2161 ZB Lisse

De Bibliotheek Bollenstreek vindt het belangrijk dat mensen zich kunnen redden in de wereld waarin internet een steeds grotere rol speelt. De Bibliotheek Bollenstreek biedt daarom verschillende cursussen aan om de computervaardigheden te verbeteren.

Wil je starten met een computer, maar weet je niet goed hoe dat werkt? Volg dan de basiscursus internet van Klik & Tik in de Bibliotheek van Lisse. Stap voor stap ontdek je hoe de computer werkt.

In 5 lessen van 2 uur leer je in een kleine groep werken met computer of tablet. Je krijgt toegang tot een online oefenprogramma waarmee je ook thuis aan de slag kunt. En natuurlijk geeft de docent handige tips. Bij deze cursus leer je onder andere de computer starten en afsluiten, klikken met de muis of touchpad, een account aanmaken en inloggen, naar internet gaan en websites bekijken en informatie zoeken, e-mails en bijlagen openen, versturen en bewaren.

• Dinsdag 30 april 2024 10.00 - 12.00 uur

• Kosten: €15,00 voor leden | €20,00 voor niet-leden

Aanmelden: Bij de balie van de bibliotheek of via www.bibliotheekbollenstreek.nl