Avondje Uit in Lisse

In Lisse is er voor iedereen wel iets te doen! Of je nu gezellig komt borrelen, in een van de vele restaurants komt eten of vrienden wilt ontmoeten op het terras het kan allemaal. Maar ook een filmpje pakken, een theaterbezoekje of genieten van prachtige klassieke klanken behoort tot de mogelijkheden. Op het sfeervolle landgoed Keukenhof kun je regelmatig een festival bezoeken. In Lisse houden we van gezelligheid en is een Avondje Uit een echt begrip!

Klassiek genieten in een historische omgeving

In het sfeervolle Koetshuis in de mooie omgeving van Kasteel Keukenhof presenteert Kasteel Cultureel op de dinsdagavond een prachtige serie klassieke concerten. Naast de dinsdagavondconcerten zijn er ook concerten op zondagmiddag en kindervoorstellingen.

Kasteel Cultureel